Nu ska här fyndas!

mellandagsrea

God fortsättning gott folk! Sitter här och typ sunkar sönder, har inte gjort nåt vettigt på jullovet alls. Aja, får hoppas att jag kan träffa sarah så vi kan dra runt och shoppa på mellandagsrean och lite annat sköj :> Dessa grejer hade jag iallafall tänkt spana efter och hoppas att de finns för någon vettig summa.

- Vitt ribbat linne från Topshop
- Randig halsduk från Accessorize. Jag vill dock ha en med lite andra färger i och så ska den vara mer grovstickad.
- Vit blus. Den här är från Chloé tror jag så den kan jag ju bara drömma och glömma. Men ska försöka hitta någon med typ samma stuk.
- Svarta ankelboots. Just dessa är från vagabond men jag vet inte riktigt exakt vilka jag vill ha.
- Stuprörsjeans från Vero Moda
- Halsband. Detta är från Made by me och jag är ute efter något liknande förhoppningsvis på second hand.
- Kjol med hög midja och volym. Just den här är från Acne.
- Pennkjol (typ) från Tjallamalla

Wish me luck!
/Linnea

Det har blivit något konstigt så man kan inte skriva kommentarer på bloggen :( Någon som vet vad det är för fel? Mejla gärna till mig på
[email protected] eller till Sarah [email protected]

Kommentarer
Postat av: Aleksanderfatima

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback