Chocolatemousse for greedy goose


sthlm by night
                            (Bilden är tagen av Maria)


Fråga mig inte om rubriken. Det är Sarah som är bra på att komma på rubriker, men eftersom hennes internet inte är fixat så får jag stå för bloggandet (och flummiga rubriker) den här helgen.
Har haft en trevlig helg. Åkte till stan igår med Maria och Sophie. Köpte mest praktiska grejer som deodorant, bomullsrondeller,
lockgelé och lite sånt. Sånt man bara måste ha. Sedan åkte vi hem och hyrde Zoolander, den var lite småkul :>
Gaah, jag är så himla sugen att gå på loppmarknad. Ska försöka få med Sarish till Åkersbergas loppis nästa helg, wee!
Resten av denna söndag ska jag nog spendera pluggandes. Har matteprov på tisdag och jag fattar nada  :( Ikväll ska jag iallafall göra chokladmousse och titta på Parlamentet och sedan Walk the Line. NAJS!


                      

//Linnea the greedy goose

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du? När ni var på gymnasiemässan fanns det chokladmousse på flemings! :o
Innovativt ^^

2006-11-19 @ 19:47:43
Postat av: Anonym

Den vill inte skriva att det var jag, Freja, som skrev det senaste inlägget. Glädje ;)

2006-11-19 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback