Smart drag Mr. Christer

image460


Igår var jag, Cissi och Frida på Slagsmålsklubben på Debaser Medis. Det var så jävla braaa, fy fan vad bra dom är! Hej party och hopp och dans! Det enda dåliga var väl att de bara körde i en timme samt att en snubbe utan någon som helst taktkänsla höll på att hoppa framför oss, haha så vi puttade honom lite granna XD Aja, man fick ju deras senaste skiva på köpet så jag ska väl inte klaga. Grymt kul var det iaf. Nice när de kommer till Peace and Love i sommar iaf, fy fan vad röj det kommer bli!
Har ni inte hört SMK? Lyssna här för guds skull och gör det NU!

Idag träffade jag min kära vän Johanna inne i huvudstaden. Vi checkade lite affärer, drog till donken samt tjackade yoghurtglass i gallerian, me likey <3 Väldigt trevligt var det iallafall. Fick med mig en blå kofta plus ett solglasögonfodral hem (Japp, det som ALLA redan har ^^).



Well well, imorgon drar jag med la familia upp till släkten i Umeå på bröllop, det kommer bli nice :D Dock kommer jag vara livrädd eftersom vi ska flyga flygplan upp..på FREDAGEN DEN TRETTONDE liksom! Jikes!
Ni får be för mig att det skall gå bra.

Ha det bäst, puss <3 /Linnea

Kommentarer
Postat av: Atta & Linda

det finns ju en anledning till fodralets popularitet! d e ubergulligt! bra köp!!;)

Postat av: Lina

Jag är avundsjuk! Jag vill också se SMK, de är så jäkla grym! :)

2007-04-13 @ 14:11:52
URL: http://lno.blogg.se
Postat av: alma

oj, hoppas flygresan gick bra! :D förresten så har jag lagt till eran finfina blogg i ett länktåg. kolla gärna in bloggen för mer info! :D kram kram

2007-04-13 @ 22:27:16
URL: http://almah.blogg.se
Postat av: Hilda

Åhh!
Jag ska också till peace and love! Så många bra band där. Men Slabsmålsklubben är sådär :/

2007-04-14 @ 13:48:13
URL: http://tokrolig.blogg.se
Postat av: Anna

Jag var på Slagsmålsklubben på Sticky Fingers, sjukt bra! En av de bättre konserterna på länge:)

2007-04-23 @ 18:28:12
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback