Dagens: 'Louis Vuitton' och Second Hand

lite av idag



Har knåpat ihop ett litet kollage som sammanfattar dagens stajl! Jag (Kitten) har på mig blå cheap monday-jeans, svarta second hand-stövlar och second hand-polotröjan. Runt armen hade jag en guldkedja som jag fyndat på loppis. Sarah körde på en classy stil och som extra BLING BLING hade hon på sig sitt second hand-skärp (som jag kommer sno av henne en vacker dag) I löv it.
Sedan kan ni skymta något Louis Vuitton-liknande uppe i hörnet. Köpte den av en tjej som sålde den för 100 kr! Den är snyggt sliten och precis i den modellen jag gillar. Fake or not, jag gillar den. Hade väl inte tänkt använda den speciellt mycket, men kan vara bra att ha. Det är synd dock att det är LV-mönster på. Den hade varit så mycket snyggare utan alla jobbiga loggor.

PUSS OCH KRAM <3



Kommentarer
Postat av: Maja

jag funderade på halsbandet också...det är ju supersött! :)

Postat av: Elin

väskan ser snyggt sliten ut!

2006-12-08 @ 14:25:57
URL: http://speedofsound.blogg.se
Postat av: jojo

Tänk om man hade en äkta sådan väska, vilken dröm :) Superfint collage, hur gjorde du det? :)

2006-12-17 @ 18:53:33
URL: http://jojo08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback