DRÖMJACKAN

image921
(foto: style.com)

Åh, jag har hittat den!! The one and only vinterjacka! Den är så snygg att jag inte kan sluta titta på den. Den kommer från märket Etro som är för mig okänt och jag tror också att den inte direkt är i min prisklass. Någon som vet en budgetvariant? Om jag mot förmodan iallafall skulle komma över ett exemplar skulle jag matcha den precis som på bilden: med ankelboots, strumpbyxor, axelremsväska och sjal. Perfa!

Imorgon är jag ledig och skall därför passa på att dra till Acnes utförsäljning i Sthlm. Får se om jag hittar något bra och billigt. Efter det blir det att gå på tv-inspelning med mina favoritkillar..

image922

Good night/ Linnea

Kommentarer
Postat av: ellenh

skulle INTE INTE INTE säga NEj till den där skönheten , hur hade du de i grekland ?

Postat av: isabelle

Filip och fredrik är allways the shit!
en fin vinterjacka är något bland det svåraste att hitta tycker jag

2007-09-01 @ 17:52:12
URL: http://isabellesblogg.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Helt underbart snygg jacka!!

2007-09-01 @ 18:24:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Annika

HM har en militär(moss?)grön jacka i parkasmodell som jag tycker du ska spana in då. Det är snöre i slutet (som slutar strax ovanför knäet) så det går liksom att knyta ihop ens överdel liknande en kappsäck, skitcoolt. 598 pix för den. Sjukt mysigt innefoder som får dig att svettas när det är lagomvarmt (läs mig i september).

2007-09-11 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback