Popkollo

Nu har en galen vecka tagit slut. Men mitt praktikantjobb på Popkollo har varit allt annat än tråkigt..jag har: åkt tunnelbana med Cecilia Nordlund (skönare människa finns inte!), blivit påkörd bakifrån av en bil *aj ryggen*, träffat Tjenare Kungen-Millan (Cissi), haft Marit Bergman som arbetskollega (en väldigt rolig sådan), spelat tillsammans med hela popkollo-crewet på avslutningskonserten (visste inte att jag fortfarande kunde spela gitarr), hört Sahara Hotnights Visit to Vienna ca 378 gånger (i många olika versioner..bl.a. av en tjej i banandräkt), hälsat på f.d. Excellence-Anna Johnson, R.E.S.P.E.C.T! Så jag har haft det trevligt, ja.



Puss! /Linnea

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh HÄRLIGT! haha, läste om popkollo botkyrka idag, i borås tidning :O

Postat av: Sheena

hahaha, charmigt att du klippte bort din pappa vid marit ;D

2007-08-06 @ 22:18:52
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: Renekjersti

I kinda like it. Thanks!

2009-03-10 @ 14:30:40
URL: http://renekjersti.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback