Sista minuten

image850

Japp, min mamma kom ett tag sen med ett förslag om att vi skulle dra på en sista minuten-resa till något varmt ställe (jag bangade såklart inte). Och nu är vår lilla resa bokad. En vecka på Kreta (Chania) ska vi spendera. Shit vad nice det kommer bli. Ska läsa harry potter, modemagasin, schteka och bli ljusbrun(röd), och äta tsaziki tills jag spyr! Har länge velat åka till Grekland förut och nu blire av! Har dock inga större förhoppningar på shoppingen, men om någon har något tips på något jag borde göra så hör av er!

Här kommer lite inspirationsbilder som jag hoppas ska bidra med lite semester-feeling:

(facehunter, moderniteter, cobrasnake, rar, stureplan, elin kling)

<3 /Linnea

image851

Chania

Kommentarer
Postat av: Sheena

Alltså, när jag åkte till Grekland förra året var accessoarer sjukt billigt. Inte kläder så mycket, men jag var å andra sidan på en liten miniö så det kan ju vara annorlunda på Kreta. ;)

Postat av: Ella

Oh, jag har faktiskt aldrig vart på Kreta. Dock så har jag varit på Kos otaligt många gånger, så jag vet inte så mycket om shoppingen just där. Men som Sheena säger: det finns gott om accessoarer. Ha det så bra!

2007-08-09 @ 17:47:04
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: sanna

jag har vart där två gånger :) men vad jag märkte så fanns det inte mycket fina kläder och så där.. ha det så kul :D

2007-08-10 @ 10:58:42
URL: http://sannabellaa.blogg.se
Postat av: ellenh

jag har varit där och fullkomligt älskade de , nu åker vi dit varge år ! inte så himla bra shopping chanses men små marknader finns där (:

2007-08-11 @ 19:47:51
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: friba

när jag var i chania hittade jag en affär som heter icon, har jag för mig. där har dem såååå söta klänningar och olika kläder :) dessvärre fanns där inga andra affärer som hade billiga priser.

2007-08-15 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback