HÖST/VINTER '07

En höstig lista snodd från Hotspot:

Jeans/byxor: Svarta jeans med
hög midja kommer sitta himla fint! Kanske något ridbyxeliknande också..
Klänningar: tighta fodral, stickade klänningar från förra hösten, t-shirtklänningar, kanske något sånt här.
Kjolar: Kjolar i skinn, tighta och paperbagwaist's. Allt i svart såklart.
Jackor: Kavajen, skinnjackorna, jeansjacka..till vintern ska jag hitta något sånt här. Varmt och snyggt.
Skor: Det mesta kommer gå i svart även här (men skulle inte banga på grått och brunt).. pumps, ankelboots och stövlar..
Koftor/tröjor: STORT och stickat. Man ska kunna ha dem enbart till tights. Den här har jag kärat ner mig totalt i. Även kortare boxtröjor ska jag försöka införskaffa.
Väskor: Axelband + vintage = the number one väska for the höst
Blusar & toppar: bylsiga tishor och magtröjor, ska hitta en rutig herrskjorta på second hand också
Huvudbonad: stickad mössa/basker, ev hatt och ryssjal runt huvet också
Smycken: nitarmband, en drös av andra armband, halsband med udda berlocker
Övrigt: Mönstrad sjal, grå skinnhandskar, jättemycket tights/strumpisar, knästrumpor, raggsockor (i peeptoes), mina nya glasögon


Kommentarer
Postat av: Linn

Kan tipsa om att Gina Tricot har ett par sjysta "ridbyxor". Om jag minns rätt kostar de 129:-.

Postat av: Johnnytanja

Great page I will be a return visitor!

2009-03-18 @ 09:27:42
URL: http://johnnytanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback