En snabbis

  
kjol som jag gjort till en tubtopp och kofta - second hand, halsband med fågel - present, basker - Åhléns

Veckan rullar på som vanligt...idag kom en snubbe med filmkamera till skolan och typ filmade alla. Haha, han intervjuade tydligen Sarah en massa och sen när jag skulle gå hem upptäckte jag att han stog precis bakom mig och filmade mig när jag höll på att lägga in allt i mitt skåp. Haha, blev lite skrajsen ^^

Drog in till H&M en snabbis efter skolan och fick med mig ett halsband hem, det var så sött så jag kunde inte låta bli! Köpte föresten en klänning igår (Fast jag verkligen inte har råd :/) Ska lägga upp bild på den imorrn!

Jaja, nu blir det lite matte- och spanskapluggande innan South Park och Grey's Anatomy ikväll!

Puss/ Katten Jansson

Kommentarer
Postat av: Louie

Fy fan va söt du är! haösbandet var sött det med... va kul med han filmsnubben haha lycka till med pluggandet puss puss

Postat av: Dudy

sött halsband, verkligen :)

2007-01-25 @ 16:55:17
URL: http://dudy.webblogg.se
Postat av: Ellis

ARGHH Det är ju det där halsbandet som jag har..som jag tappat bort! Fan jag älskar ju det..nu blir jag påmind...:(

2007-01-31 @ 17:25:29
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback