FRED FÖR FAN

image555
Här kommer dagens I-lands människor, håll i er:

Vaaarje gång jag bestämt mig för något i förväg som jag ska köpa så finns det aldrig i affären. Jag blir så trött. Hade ju planerat att spendera lite cash på en nice klänning och ett par söta skor. Men nepps, de var slut förstås. Snyft, gråt osv. Men varje gång man inte har pengar och strosar runt i affärer hittar man förstås saker man vill ha. Palla. Aja, jag köpte mig iallafall ett nytt nagellack (mavala) och ett cremerouge (make up-store). Har prövat rouget och det är verkligen asbra! Exakt så där lagom high-lightig som man vill att den ska vara. Löv it :>

Nej, nu blire plugg om mänskliga rättigheter

Peace för fan! /Linnea

Kommentarer
Postat av: S.G

jo, alltidd när man är pank hittar man saker överallt ;)

Postat av: Linnea

Det där rouget är super! Har det själv och är såå nöjd!

2007-06-02 @ 10:36:09
URL: http://linneasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback