S/S

Måste ju som alla andra fylla i en liten vår och sommar-checklist!

Snodd av:
hotspot 

Jeans/byxor: Mina kleinblå stuprör, lite uppvikta. Och förstås mina ljusa jeansshorts, samt second hand-fyndade marinblå shorts med hög midja. Funderar på att köpa en byxdress i svart..om pengarna finns det vill säga.
Klänningar: Har precis sytt en flickig hängselklänning som ska invigas så småningom. Fortsätter i det flickiga spåret och satsar på klänningar i vitt, blommigt mönster och spets. Har även stoora t-shirtklänningar som jag kommer få stor användning för.
Kjolar: Kjolar med hög midja är det som gäller såklart. Paperbagwaist skare va! Ska försöka hitta någon vit och grå-randig.
Jackor: skinnjackorna, jeansjackan och färgglada sportjackor.
Skor: Mina vita tygskor kommer nog bli ordentligt utslitna i sommar. Annars kommer också ballerinorna, ett par kilklackar i trä och sandaler komma till användning. Något som måste köpas är dock ett par kawasakis samt röda lacksandaler från h&m.
Koftor/tröjor: Alla mina koftor kommer komma till god användning. Dock skulle en vit, stor, stickad kofta gärna få flytta in i min garderob.
Väskor:  Bruna axelremsväskor så-klart. Men en söt liten clutch skulle inte heller skada.
Blusar & Toppar: Mest toppar i vita och ljusa färger tror jag kommer att användas. Oversized tishor, linnen och herrskjortor!
Huvudbonad: Eventuellt något bandanaliknande. Och när kylan tränger på i sommarnatten ska min kära basker komma till användning.
Övrigt: wayfarers och piloter är fixade. En till bandaubikini skulle behövas. Och en STOR second hand-sjal förstås. Och en massa guldarmband.

Sedan är min sommar kirrad ;)
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul lista :)

Postat av: Åsa

Blå stuprör håller jag med om, jättesnyggt med en slapp vit t-shirt. Bra lista!

2007-05-28 @ 11:58:35
URL: http://stillnatljus.blogg.se
Postat av: Lisa

Rolig lista, du lyckades väldigt bra med den! :)

2007-05-28 @ 18:47:41
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Branka

det var ingen dålig lista, den skulle jag inte banga i första taget

2007-05-30 @ 19:36:58
URL: http://candyshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback